Efficiënt uw ontvangen voorraad inboeken
In uw magazijn zijn ontvangsten van leveranciers, het inruimen op locatie en voorraadverplaatsingen dagelijkse bezigheden. Deze processen kunnen echter tijdrovend en foutgevoelig zijn. Met de WMS Magazijnontvangsten App automatiseert u dit proces en kunt u ontvangen voorraad snel en efficiënt inboeken. Handmatig pakbonnen invoeren behoort tot het verleden. Dankzij de ingebouwde controles in de WMS Magazijnontvangsten App worden fouten vrijwel uitgesloten en is uw voorraad altijd op orde. Automatiseer uw magazijn eenvoudig met WMS Magazijnontvangsten en houd continu actuele voorraadinformatie in de hand.
Voorraad direct up-to-date
Met de WMS Magazijnontvangsten App boekt u uw voorraad efficiënt en snel in. Het automatische inboekproces bespaart u tijd en minimaliseert de kans op fouten. Doordat de app synchroniseert met uw administratie in KING ERP, blijft uw voorraad altijd inzichtelijk en kloppend. De app is zeer gebruiksvriendelijk. Uw medewerker selecteert eerst het magazijn en de bestelling in de handscanner waarop de levering betrekking heeft. Vervolgens worden de binnengekomen artikelen geregistreerd door ze te scannen, het aantal in te voeren en een locatie toe te kennen.
Komt uw medewerker tussendoor een artikel tegen op de verkeerde plaats? Dan kan hij dat artikel direct naar de juiste locatie verplaatsen. Zodra alle artikelen zijn ingevoerd en verwerkt, worden deze geregistreerd in uw KING ERP administratie. Hierdoor is uw voorraad altijd up-to-date.
Voordelen:
Functionaliteiten:
Minder fouten door scannen en ingebouwde controles
Het registreren van binnengekomen artikelen gaat eenvoudig met de handscanner. Dit kunnen losse ontvangsten zijn, maar beter ontvangt u artikelen aan de hand van de inkoopbestellingen in KING. Met de WMS Magazijnontvangsten App kunt u de barcodes van de artikelen en locaties gemakkelijk scannen. Het scannen van het artikelnummer voorkomt onjuiste handmatige invoer, levert tijdwinst op en biedt gemak. De ingebouwde controles in de app voorkomen fouten tijdens het inboeken van de bestelde artikelen.
Inkoopfactuur matchen
Nu de magazijnontvangsten correct geboekt zijn, is ook de match met de inkoopfactuur te maken. Daar kan de controle gemaakt worden of de ontvangen aantallen wel overeenkomen met de gefactureerde artikelen op de inkoopfactuur. Bij Van Zutphen Automatisering werken we samen met de scan- en herkenoplossing van Elvy. De door Elvy ontwikkelde software werkt samen met het KING ERP en zorgt voor document scanning en vervolgens de boeking plus archivering in KING ERP. Aanvullend kunnen zaken als fiatteren middels de Elvy App aan de oplossing worden toegevoegd. Door onze kennis van beide oplossingen kunnen we u goed adviseren, waarna we ook de implementatie op ons kunnen nemen.